Monday 12 November 2012

AKU daN KAMU!!!!!


             AKU dan KAMU!!!!


pernah aku lalui hidup di mana aku terasa sangat disayangi oleh seseorang, terasa sangat dikasihi dan sentiasa dalam perasaan gembira...namun, semua itu tak kekal lama....

KENAPA???

ini kerna perasaan itu tak seharusnya wujud antara kita...ia merupakan kesilapan terbesar yang telah kita lakukan...mengakhiri sebuah perhubungan dengan pertengkaran merupakan sebuah pengakhiran yang sangat menyakitkan dan sangat pedih untuk aku terima...

PERLUKAH???

perlukah kita akhiri hubungan tersebut....jawapannya YA... kerana ini bukanlah cinta...ini hanyalah salah satu cara untuk kita masing-masing mengisi kekosongan yang kadang-kadang muncul dalam hati...perlukah aku mencari dirimu walaupun aku tahu itu tak sepatutnya berlaku....

NAMUN!!!!!

kadang-kadang aku merindui suara mu, meseg mu perhatian yang engkau berikan....aku trasa seperti aku lah insan yang paling bahagia bila aku dekat dengan mu....walaupun pada realiti kita jauh, perhubungan yang dijalani terasa sangat indah dan sangat dekat....

WALAUBAGAIMANAPUN!!!!

akan ku biarkan perasaan ini berlalu pergi kerna ku tak sanggup memberi harapan palsu pada diri sendiri kerna ku tahu tak mungkin kita akan bersama....


-akuadalahaku-

No comments:

Post a Comment