Friday 22 February 2013

UJIAN DARI ALLAH


sesungguhnya aku kini melalui masa dan ketika di mana di uji dengan kesabaran...banyak benda yang terjadi sememangnya menguji kesabaran aku yang langsung tak setebal dan sekukuh besi...bila masa mampu hancur dan dikuasai dengan amarah....

bila mana merasa diri aku sebagai mengisi kekosongan yang mereka sendiri bina dan apa bila ada yang lain datang menjengah aku senang-senang di tendang tanpa mengendahkan rayuan aku....

tapi sapalah aku untuk menghalang orang lain dari buat benda yang dia suka kan....janji hanya tinggal janji....

bila memberontak aku dikatakan tak sporting cepat emo...tapi pernah diaorg fikir macam mana aku rasa bila suka ambik bila tak suka campak la mana-mana yang korang suka....SESUNGGUHNYA AKU ADA PERASAAN SEPERTI KALIAN...AKU JUGA INGIN DIHARGAI DAN MERASA KEMANISAN BERSAHABAT ITU....

aku cuba sedaya upaya aku untuk ada bila orang memerlukan teman untuk berbual....

tapi bila aku yang memerlukan kalian....KALIAN DI MANA????

YA ALLAH SESUNGGUHNYA UJIAN MU INI BERAT SEKALI...BERIKANLAH AKU KEKUATAN MENEMPUHI UJIAN INI YA ALLAH....

No comments:

Post a Comment